Over AppointBekijk de commercialsAchter de schermenWim T. SchippersColofon

In 2006 komt Appoint met een reclamecampagne op televisie. Het is voor het eerst dat Appoint, intermediair voor tijdelijke en vaste medewerkers in crossmedia, marketingcommunicatie, ICT en internet, tv-commercials inzet om de doelgroep te bereiken.

Met het thema van de campagne ‘De wereld verandert. Jij ook?’ speelt Appoint in op de ontwikkelingen in met name de media- en communicatiebranche. René Steuer, directeur en oprichter van Appoint: “De traditionele, vaak eenzijdige werkwijze binnen de marketing, design en ICT is achterhaald. Er is een groeiende behoefte aan professionele duizendpoten. Wij vullen dit gat met mensen die zowel de strategische knowhow, de klantgerichtheid, de creativiteit, als de technologische kennis in huis hebben. De commercials illustreren die onverwachte combinatie van talenten.”

Reclamebureau de geheime dienst.nl ontwikkelde na een pitch twee tv-commercials en vier zogeheten tag-ons voor Appoint. De commercials, die zijn ingesproken door Wim T. Schippers, voeren situaties op die al eeuwenlang hetzelfde zijn. Drie katholieke nonnen, een op een oude Hollandse meester lijkende schilder en zijn model - ze lijken de traditie voort te zetten, maar blijken daarbij niet meer zonder computer te kunnen of willen. De commercials worden vanaf 1 juli uitgezonden op de zenders Net5, SBS6 en Veronica.

Bekijk de 'Rembrandt' commercial.

Bekijk de 'Klooster' commercial.


Appoint logo

Ga door naar de Appoint website >>>